lördag, maj 14, 2011

Thor

Låt mig börja med att säga - CHRIS HEMSWORTHS MUSKLER!!! Hrm, okej, nu har vi fått den ytliga biten ur vägen. Låt oss då fortsätta med vad jag tyckte om filmen (och inte Chris Hemsworths muskler...)

Ärligt talat; den största anledningen till att jag tyckte den här filmen var bra är nog för att den är en av filmerna som leder upp till The Avengers (och vem vill inte se alla snygga/coola superhjältar i en och samma film?). Jag älskar hur de hela tiden kopplar ihop filmerna med varandra ("Is that one of Starks?" - "I don't know, he never tells me anything") och när Jeremy Renner dök upp som Clint Barton var jag nära på att ge upp ett väldigt fangirligt squeal X) And don't even get me started on scenen efter eftertexterna... (jag var den enda kvar i hela biosalongen; jag och killen som jobbade där. Kände mig inte alls supernördig XP)

Men annars? Jaa, egentligen är den väl kanske inte superbra, men jag tycker ändå den är helt klart sevärd; om man gillar action (och superhjältar!). Och Chris Hemsworths muskler, såklart! :D Och det är alltid intressant att se filmer om nordisk mytologi! ^^

Så se den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar