måndag, januari 03, 2011

Harry Freakin' Potter

Har upptäckt A Very Potter Musical och sitter och lyssnar på soundtracket XP Det är väldigt underhållande och väldigt bra! :D

Annars så mailade jag en snäll studievägledare i Lund som svarade idag att jag inte behöver oroa mig, för han såg att jag hade de poäng som behövdes, så nu ska jag lägga det bakom mig och försöka börja fokusera på att jag snart ska bli en student igen! Och börja leta ordentligt efter lägenhet i Mamö, för pendla från Kristianstad orkar jag verkligen inte... Och i Lund vill jag inte bo XP Och eftersom Malmö bara ligger 10 minuter bort, och båda mina syskon bor där, så tycker jag att det är ett bra ställe att flytta till istället!

Och på torsdag ska jag äntligen få se Tron Legacy, för Johanna ville också se den! :D Hurra!

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar