tisdag, februari 10, 2015

Bokrean tar sin början ...

Om någon har missat det så har alltså Bokus, Cdon och Adlibris idag öppnat sina förhandsbokningar inför bokrean! Jag har redan varit superseriös och gjort en lista över vilka titlar jag är sugen på, var de är billigast, men här är några som definitivt kommer få åka hem till mig:

Det handlar om dig, finns hos Adlibris!
Drömgångare av Samantha Shannon, 45 kr hos Bokus.
Undret går att köpa både hos Adlibris och Bokus.
Åhhhhh, jag älskar bokrea ... 

Tack och hej!

4 kommentarer:

  1. Jag har satt mig ned och tagit mig en riktig funderare så att jag bara förhandsbokar böcker som jag är riktigt sugen på. Ändå blev det typ samma antal titlar som vanligt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter klokt! Hur många titlar blev det till sist? Jag satt och kände mig duktig med "jag har bara fem böcker på min lista" och sen hade det plötsligt dubblats ...

      Radera