måndag, mars 18, 2013

Ilska

Det här gör mig så jävla förbannad. Har du inte hört historien? Det är fest, en ung tjej blir så pass full att hon inte vet vad hon gör, ett gäng killar våldtar henne, upprepade gånger och drar dessutom med henne till flera olika hus. Killarna spelar i stadens stolthet, fotbollslaget och trots att det relativt fort sprids bilder och videor från händelsen sluter staden upp bakom killarna och fryser ut tjejen, som är det egentliga offret. (Man kan läsa mer om det i den här artikeln)

Jag blir så jävla äcklad av att folk har mage att ens tycka synd om de här killarna som nu blev dömda. "[...] the most severe thing with these young men is being labeled as registered sex offenders" - Alltså bara, va? De begick ett sexbrott, det är väl inte mer än rätt att de registreras som sex offenders, eller har jag missat något?

ÅHHHHHHHH, jag blir så arg att jag kan inte ens skriva om det, jag vill bara svära och skriva en massa fula ord. Jag ska gå och ta ut mina aggressioner på tv-spel istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar