måndag, augusti 06, 2012

Life of Pi-trailer

Alla har säkert redan sett den, men trailern till Life of Pi verkar lovande. Bara musiken får mig nästan att vilja gråta!


Speaking of vatten, jag håller på att läsa Exodus av Julie Bertagna, som utspelar sig i framtiden, där jorden har svämmat över. Den började sådär, så jag trodde att den kanske skulle bli bättre, men efter 200 sidor har jag insett att det inte kommer bli bättre. Jag vet inte om det är mig det är fel på, men jag stör mig på allt med boken. Språket, karaktärerna (jag känner verkligen inget för någon av karaktärerna, det är hemskt...) och jag förstår nästan aldrig vad som händer, för plötsligt dyker det bara upp karaktärer och, ja. Önskar lite att jag hade slutat läsa där i början, för nu måste jag ju läsa ut den.

On a happier note, när jag har läst klart den kan jag börja med en bok som kanske faktiskt är bra.

Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar