måndag, juni 13, 2011

Sweden Rock Festival

Igår kom jag hem från Sweden Rock Festival, efter att ha campat där sedan i onsdags. Klockan 6 skulle Rasmus köra hem och jag och Ellen tyckte att det skulle vara skönt att få skjuts hem, så det var bara att kliva upp :P Lite småjobbigt, med tanke på att jag bara sov typ 5 timmar de sista två dagarna.

Men jag har haft det så himla roligt! Alla var jättetrevliga och snälla i campet där jag bodde; kände mig riktigt välkommen :) Banden jag såg var bra (förutom Helloween; det var en riktig besvikelse... Thin Lizzy, däremot, där snackar vi bra skit!) och som sagt, det var otroligt trevlig stämning där jag bodde.

Är dock fortfarande helt slut och befinner mig fortfarande i någon slags festival-bubbla. Men nu har jag fått blodad tand, så det blir nog 3 dagar (om inte 4...) nästa år också (om jag är välkommen tillbaka till campet, vill säga :P)!

Imorgon ska jag åka hem till Malmö, för Trams kommer! :D

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar