tisdag, maj 17, 2011

Eurovision!

Ja, jag vet ju att det var några dagar sedan nu, men jag måste ju ändå kommentera Sveriges topplacering i Europas största musiktävling! Jag känner att det är ett skönt skratt i ansiktet på alla tvivlare och alla som dissade Eric Saade och sade att han inte hade en chans i tävlingen. IN YOUR FACE! ...Hrm.

Klart man blev lite besviken över att vi inte vann (eller att Italien kom och gick om oss när sista landet delade ut poäng - och att det bara skiljde 4 poäng! :@), men samtidigt kände jag mig så fruktansvärt stolt över att vara svensk just då. Alla som pratat om att Sverige inte längre har något i den här tävlingen att göra fick motsatsen bevisad för sig (och det faktum att Eric Saade vann sin semifinal är ju bara ännu roligare!). Nästa år, då jävlar, säger jag bara!


Tack och hej, leverpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar